Servicedesk
Servicedesk
Onze Servicedesk is de centrale plaats voor uw IT organisatie voor alle afgenomen diensten. U kunt hier een overzicht vinden van uw (door ons beheerde) IT-omgeving, storingen melden en deze volgen totdat ze weer zijn opgelost. De servicedesk kent uw organisatie en zorgt dat gebruikers weer snel aan het werk kunnen, binnen de Service Level Agreement (SLA).
Servicedesk Plus
Heeft u zelf een IT afdeling en wilt u dat er ook buiten de kantoortijden ondersteuning gegeven wordt? Of wilt u extra capaciteit bij het uitrollen van een project? Met Servicedesk Plus maakt u afspraken, waarna u flexibele ondersteuning ontvangt.
Service OnSite
Wilt u hulp onsite, bijvoorbeeld bij het implementeren van nieuwe hardware of vervanging van medewerkers die tijdelijk afwezig zijn? Wij gaan ervoor zorgen dat uw organisatie gewoon kan doorwerken.
Servicedesk Video
Onze Servicedesk is behalve via de ServiceDesk pagina en telefoon, ook bereikbaar per video, vanaf een desktop of smartphone. Zo kunnen uw medewerkers contact met ons opnemen en hebben beeld-contact met onze support-afdeling. De reacties hierop zijn erg positief want het werkt veel persoonlijker.
Servicedesk Video - persoonlijk contact bij vragen om ondersteuning, leidt tot meer klanttevredenheid en snellere oplossingen
Onderhoud
Wilt u het hardware servicecontract uitbreiden van apparatuur die u onsite heeft staan? Neem contact met ons op om de mogelijkheden door te spreken.